Tramvajová doprava v Praze oslavila v listopadu několik významných výročí. 30 let slaví například tramvajový most z Palmovky na Krejcárek, který podstatně usnadnil cestování z Prahy 8 na Prahu 3. Sedmdesát let jezdí tramvaje na dnešní sídliště Petřiny v Praze 6.
Před 35 lety 3. listopadu 1985 proběhla reorganizace noční tramvajové dopravy. Zavedeny byly nové linky 51 až 58 s centrálním přestupním bodem v Lazarské. Tento systém noční dopravy funguje dodnes, jen před časem byly noční linky přečíslované z padesátkové řady do číselné řady 91 až 99. Připomeňme si, že úplně první noční linky vyjely 27. listopadu 1932 z centrálního bodu Náměstí Republiky a byly označeny písmeny A, B a C. K nim v roce 1938 byly ještě linky D a E. Dnes jezdí noční tramvajové a autobusové linky téměř do všech koutů Prahy.
Před 25 lety 11. listopadu 1995 vyjely poprvé s cestujícími tramvaje T6A5 vyrobené závodem ČKD Tatra. Jednalo se o 100% vysokopodlažní vozy a to v době, kdy například německá města už nakupovala nízkopodlažní tramvaje. Premiéru měly vozy T6A5 na lince 4. Celkem bylo do Prahy dodáno 150 vozů v letech 1995-1998. Tramvaje T6A5 za čtvrt století provozu neodmyslitelně patří především k linkám jezdícím do Řep, na Barrandov a do Braníka a Modřan. Jejich domovem byly hlavně vozovny Motol a Žižkov. V současné době dopravní podnik tyto vozy vyřazuje a často odprodává na východ. Proto se s bývalými pražskými vozy můžete svézt v Sofii, Kyjevě, Charkově a také v Brně. Poslední vozy mají v Praze dojezdit v první polovině roku 2021.