Škoda Transportation spustila nové a nadčasové webové stránky

29.10.2021 10:52

Skupina Škoda Transportation, přední výrobce vozidel pro veřejnou dopravu v Evropě, spustila nový design webu skoda.cz od kreativního studia Brainz Disruptive. Webové stránky jsou dostupné ve čtyřech jazykových mutacích a slouží k prezentaci jak celé skupiny, tak všech dceřiných společností. Škoda Transportation je součástí Skupiny PPF.

Nový design naší webové prezentace ještě více posílí vnímání značky Škoda Transportation jako jednoho z nejsilnějších hráčů v oboru. Zákazník se tak bude lépe orientovat v naší široké nabídce produktů, novináři si zase najdou jednoduše fotografie, videa či nové aktuality ke všemu, na čem pracujeme. K tomu všemu slouží sekce Newsroom, kde je přehled toho nejnovějšího ze sociálních sítí skupiny. Ti nejvěrnější si pak mohou prolistovat naším časopisem Škodovák a dozvědět se něco o dění a lidech ze skupiny. V tuto chvíli máme čtyři jazykové mutace (čeština, angličtina, němčina a ruština) a již nyní pracujeme na finské verzi webu. Do budoucna jsme pak připraveni udělat ještě další zahraniční verze, a to dle našich byznysových potřeb,“ popisuje Milan Kosař, ředitel korporátní komunikace a marketingu Škoda Transportation.

Skupina Škoda Transportation, přední výrobce vozidel pro veřejnou dopravu v Evropě, spustila nový design webu skoda.cz od kreativního studia Brainz Disruptive. Webové stránky jsou dostupné ve čtyřech jazykových mutacích a slouží k prezentaci jak celé skupiny, tak všech dceřiných společností. Škoda Transportation je součástí Skupiny PPF.

 

Nový design naší webové prezentace ještě více posílí vnímání značky Škoda Transportation jako jednoho z nejsilnějších hráčů v oboru. Zákazník se tak bude lépe orientovat v naší široké nabídce produktů, novináři si zase najdou jednoduše fotografie, videa či nové aktuality ke všemu, na čem pracujeme. K tomu všemu slouží sekce Newsroom, kde je přehled toho nejnovějšího ze sociálních sítí skupiny. Ti nejvěrnější si pak mohou prolistovat naším časopisem Škodovák a dozvědět se něco o dění a lidech ze skupiny. V tuto chvíli máme čtyři jazykové mutace (čeština, angličtina, němčina a ruština) a již nyní pracujeme na finské verzi webu. Do budoucna jsme pak připraveni udělat ještě další zahraniční verze, a to dle našich byznysových potřeb,“ popisuje Milan Kosař, ředitel korporátní komunikace a marketingu Škoda Transportation.

Zdroj: Doprava